De Sweet Bite

De Sweet Bite

Friday, January 24, 2014

CAKAP - CAKAP

[ CAKAP-CAKAP ]

Saya kan.. pantang bukak FB kat pc.. dari nak buat kerja lain, terus jadi 'stalker' kejap.. sangat BEST bila baca status kawan2 sekeliling da berfikiran positif.. bab kata my mentor dr Azizan Osman aka ThorMelayu.. nak BERJAYA kene kawan BERJAYA.. nak KAYA kene kawan dengan orang KAYA.. yang penting MINDSET kita kene ubah.. boleh ke bole? ^^
sebab bila kita down, kita ada kawan2 yang akan menaikkan kita.. bila kita MENAMBAH NILAI hidup orang lain, Insya-Allah banyak yang baik2 datang pada kita.. amin.. Janji Allah itu PASTI.. The More u GIVE.. The MORE MORE MORE U get..

Banyak kawan2 saya da semakin maju setapak ke setapak.. dan semua banyak bisnesnya da 'HURU HARA'.. doakan bisnes saya semakin 'HURU HARA'.. ^^ yang penting kita ada PETA di tangan.. supaya bila kita SESAT, kita bole check balik PETA kita.. apa tu PETA? MATLAMAT kita.. kita mesti TULIS apa kita NAK CAPAI.. Insya-Allah dengan TINDAKAN YANG BERTERUSAN, MATLAMAT kita akan SENANG DICAPAI.. Insya-Allah..

Sepatutnya De Sweet Bite akan bukak booth pada 26-26 Jan 2014 di Angsana JB tapi ditangguhkan Insya-Allah pada 6-9 Feb 2014.. Nanti kami akan update infonya.. ^^

Saksikan mentor kami DR Azizan Osman aka THorMelayu di TV3 pada 9.30pagi.. yeay! miss his energy.. ^^

P/s: Istigfar 100x selawat 1000x n solat dhuha.. ^^

Hana Aris..
016.7515204
#desweetbite
Pakar Classic Cheese Choc Cake.
~ Kepakaran kami membantu PENCINTA-PENCINTA kek MENDAPATKAN dan MERASA keenakkan kek coklat yang LEMBUT.. yang DISAPU KEJU dan DITUANG COKLAT CAIR.. dan bila MAKAN SEJUK2.. nyuuuuummmy!! dan AWAS!!! Anda mungkin KETAGIH! 

No comments: