De Sweet Bite

De Sweet Bite

Thursday, September 4, 2008

Selamat Berpuasa


A'kum guys...
So sorry coz 1 month x update pape kat blog..
having prob with my pc.. my adik punye pc..my health n internet prob..
n including packed schedule ^^"
Ramai yg tanya whether kite ada buat kuih raya for this Aidilfitri.. so sorry to say kite xbuat tp u guys can click kat other link(on rite below cupc8 links) ada yg amik tempahan for kuih raya..
And for me.. kite jual kek lapis, choc moist plain, choc moist ganache, and dam swill rolls.. I will update d pics b4 next week..
Sesapa yang nk order cupcakes for hari raya please order early k.. jgn marah if i cant make u guys order nnt.. coz kalo nk dekat raya biasanya jadual me mmg packed gile..
Thanks x terhingga for all u guys yg order from me.. many2 thanks for u guys support..
Selamat berpuasa guys..
semoga puasa kite diterima Allah..dapat semayang terawih dan semoga semua ibadah kita diterima Allah.. banyakkan memberi di bulan mulia ini.. :)
Happy Munching!!
regards,
@moi/ayumi

No comments: